MARKETING
Cíle výuky
Výuka předmětu marketing směřuje k pochopení a prohloubení vědomostí a dovedností o marketingu, získaných studiem ekonomiky. Získané poznatky lze využít v praxi nebo v soukromém životě, zvláště však při studiu na vysoké škole, především ekonomického zaměření.
Předmět přispívá k rozvoji odborných kompetencí, aby absolventi zejména:
- Chápali význam marketingu a managementu pro úspěšné působení firmy v tržním hospodářství
- Orientovali se v základních činnostech marketingu
- Aplikovali v předmětu poznatky získané z dalších odborných předmětů
- Dokázali vhodným způsobem komunikovat a prezentovat výsledky své práce
Vzdělávání v předmětu marketing usiluje o formování a posilování těchto pozitivních citů, postojů, hodnot a preferencí:
- pozitivní přístup k celoživotnímu vzdělávání
- schopnost vyrovnávat se s různými situacemi a problémy
- umět pracovat v týmech
- rozumět vlastní osobnosti a jejímu utváření
- jednat v souladu s obecně přijímanými morálními hodnotami