Co získáš dosažením svých cílů není tak důležité, jako kým se staneš cestou za svými cíli. (Zig Ziglar)

Ing. Petr Ryba

Gymnazium bratří Čapků a První české soukromé SOU

MARKETING
Cíle výuky

Výuka předmětu marketing směřuje k pochopení a prohloubení vědomostí a dovedností o marketingu, získaných studiem ekonomiky. Získané poznatky lze využít v praxi nebo v soukromém životě, zvláště však při studiu na vysoké škole, především ekonomického zaměření.

Předmět přispívá k rozvoji odborných kompetencí, aby absolventi zejména:

  1. Chápali význam marketingu a managementu pro úspěšné působení firmy v tržním hospodářství
  2. Orientovali se v základních činnostech marketingu
  3. Aplikovali v předmětu poznatky získané z dalších odborných předmětů
  4. Dokázali vhodným způsobem komunikovat a prezentovat výsledky své práce
Vzdělávání v předmětu marketing usiluje o formování a posilování těchto pozitivních citů, postojů, hodnot a preferencí:
  1. pozitivní přístup k celoživotnímu vzdělávání
  2. schopnost vyrovnávat se s různými situacemi a problémy
  3. umět pracovat v týmech
  4. rozumět vlastní osobnosti a jejímu utváření
  5. jednat v souladu s obecně přijímanými morálními hodnotami
Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode