Cíle Výuky

Výuka předmětu management směřuje k seznámení s obsahem základních manažerských činností a pochopení role podnikového managementu v procesu řízení všech aktivit podnikatelských subjektů.
Cílem je osvojení základů manažerských dovedností, dovedností zajišťovat profesní ekonomické činnosti související s provozem,hospodařením a finančním řízením podniku, hodnotit dosažený výsledek hospodaření a znalost možnosti jeho ovlivňování. Pochopení problematiky řízení jako specializované činnosti, bez které se neobejde žádný organizační celek.
Žák je veden k pochopení významu a nutnosti osobního rozvoje, profesní připravenosti a schopnosti adaptovat se na změny na trhu práce. Žák je veden k dodržování etických norem v podnikání a ve společnosti.orientuje se na trhu práce, umí získávat a vyhodnocovat informace o pracovních a vzdělávacích příležitostech chápe význam a nutnost osobního rozvoje a profesní připravenosti . Žák je vybaven základními dovednostmi pro styk s klienty a sociálními partnery
Předmět přispívá k rozvoji odborných kompetencí, aby absolventi zejména:
- Chápali význam marketingu a managementu pro úspěšné působení firmy v tržním hospodářství
- Orientovali se v základních činnostech řízení firmy
- Aplikovali v předmětu poznatky získané z dalších odborných předmětů
- Dokázali vhodným způsobem komunikovat a prezentovat výsledky své práce
- pozitivní přístup k celoživotnímu vzdělávání
- schopnost vyrovnávat se s různými situacemi a problémy
- umět pracovat v týmech
- rozumět vlastní osobnosti a jejímu utváření
- jednat v souladu s obecně přijímanými morálními hodnotami